domingo, 9 de outubro de 2011

MyJukebox: Kate Walsh - Your Song [2007]

Kate Walsh
"Your Song"
[de "Tim's House" - 2007]

Não tenho muito a dizer sobre esta canção. Talvez nem me apeteça na verdade. Talvez até pareça mal... afinal isto é uma canção de menina mas gosto e essa é a única razão. É uma simples canção acústica de uma só guitarra com voz, numa toada melancólica, tristonha, delico-doce ou pastoral. Muitas vezes ouço esta e normalmente seguida da Emma Pollock (clicar para saber qual).
É... esta Kate Walsh faz assim maravilhas em cerca de 4 minutos...

"Your Song"
Kate Walsh - Your Song (Lyrics a seguir:)



Haven't you heard?
I'm stuck on a verse
I'm stuck on a boy
who fills me with joy
I knew I was wrong
to jump straight on into
this picture so pretty
But he is so pretty to me

And he doesn't know
just how far I would go
Just to kiss him
He doesn't know I pine

So I make whirlpools
And watch him sparkle
And we'll make love make magic

And haven't you heard?
I thought I had first
And he loves me so
We're two in a row
Just look in his eyes
They're blue as the skies
a picture so pretty
but he is so pretty to me

So I make whirlpools
And watch him sparkle
And we'll make love make magic

But I couldn't tell you
Just tell that it takes you
'Cause words don't make
what I make with him

Haven't you heard?
I'm stuck on a verse
I'm stuck on a boy
who fills me with joy
I knew I was wrong
to jump straight on into
this picture so pretty
But he is so pretty to me

2 comentários:

Duartwork disse...

Adoro Kate walsh, será que ela não virá a Portugal?

ArmPauloFerreira disse...

Lamento mas não sei se tem concertos agendados para cá em breve. Ela já cá veio, portanto, não é de espantar que volte a pisar cá os pés...